26.3.13

Γκασκόιν: Να μην έχω την κατάληξη του Τζορτζ Μπεστ

Αποφασισμένος να κάνει μια νέα αρχή στη ζωή του φαίνεται πως είναι ο παλαίμαχος Άγγλος ποδοσφαιριστής Πολ Γκασκόιν, που βγήκε για μια ακόμα φορά από κλινική απεξάρτησης από το αλκοόλ.

Μάλιστα, ο σπουδαίος -κάποτε- ποδοσφαιριστής μίλησε για τη φιλία του με τον παλαίμαχο άσο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ Τζορτζ Μπεστ που έπασχε και αυτός από αλκοολισμό.

«Ο Θεός να τον ευλογεί... Ήταν φίλος μου, αλλά δεν θέλω να έχω την ίδια κατάληξη. Είχα την αίσθηση πως ο Τζορτζ δεν ήθελε να γίνει καλά, ενώ εγώ προσπαθώ να τα καταφέρω», τόνισε ο «Gazza».

Όσο για το προσωπικό του μέλλον, σημείωσε: «Κάποτε έκανα τα πάντα για να βρω να πιω αλκοόλ. Τώρα θα κάνω το παν για να μείνω καθαρός. Πέρασα δύσκολα, αλλά βλέποντας τη στήριξη και την αγάπη του κόσμου, είμαι αισιόδοξος για το μέλλον».


Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...