23.1.13

Polo Blue GT, δυνατό και οικονομικό

Το νέο Polo BlueGT με 140 ίππους και μέση κατανάλωση 4,6 λίτρα/100χλμ. (4,5 λίτρα/100χλμ. με κιβώτιο ταχυτήτων DSG), συνδυάζει ιδανικά την υψηλή απόδοση με την οικονομία καυσίμου.

Η τεχνολογική καινοτομία του BlueGT βασίζεται στην νέα γενιά κινητήρων TSI και στο ενεργό σύστημα διαχείρισης κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management) - αυτό το χαρακτηριστικό που απενεργοποιεί κυλίνδρους σε φυσιολογικές συνθήκες για εξοικονόμηση καυσίμου (περίπου 0,4 λίτρα ανά 100 χλμ.

Νέος, ελαφρύτερος και πιο αποδοτικός κινητήρας TSI

Ο κινητήρας 1.395 κ.εκ. του Polo BlueGT ζυγίζει μόλις 114 κιλά και αποδίδει 140 ίππους μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ. Εξοπλισμένο με μηχανικό κιβώτιο 6-ταχυτήτων, το BlueGT έχει μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,6 λίτρα/100χλμ. (αμόλυβδη 95 οκτανίων) και εκπομπές CO2 στα 107 γρ./χλμ. Όταν εξοπλίζεται με το προαιρετικό 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου (DSG), η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται στα 4,5 λίτρα/100χλμ. (με εκπομπές CO2 στα 105 γρ./χλμ.). 

Παρά την αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου και τις ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2 (διοξειδίου του άνθρακα), το Polo BlueGT προσφέρει αξιοζήλευτες επιδόσεις: έχει τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα και επιταχύνει σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μέγιστη ροπή των 250 Nm που είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή σε αυτό το επίπεδο μέχρι και τις 3.500 σ.α.λ. Αυτή η ασυνήθιστη συνύπαρξη της οικονομίας και των επιδόσεων είναι αποτέλεσμα της συστηματικής αλληλεπίδρασης του συστήματος ACT, του downsizing (υπο-κυβισμός κινητήρα, άμεσος ψεκασμός και υπερτροφοδότηση) και χρήσης της τεχνολογίας BlueMotion (σύστημα Stop/Start, ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση, αεροδυναμικά βοηθήματα). 

Στάνταρ χαρακτηριστικά 

Το νέο Polo BlueGT ξεχωρίζει εξωτερικά από τις νέες ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών, τις υπογραφές “GT” εμπρός και πίσω (και επιπλέον «BlueMotion» στο πίσω μέρος), τους βαμμένους σε μαύρο στιλπνό χρώμα εξωτερικοί καθρέπτες καθώς και από τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με σπορ προφυλακτήρες (πίσω με διαχύτη), πλευρικά μαρσπιέ, αεροτομή οροφής με ειδικά πλευρικά πτερύγια που «αγκαλιάζουν» το πίσω παρμπρίζ, πλευρικά αεροδυναμικά κανάλια στο εμπρός παρμπρίζ, ειδικό κάλυμμα στο κάτω μέρος του αμαξώματος και κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο σπορ πλαίσιο.


Το εσωτερικό διαθέτει αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά όπως η εκτεταμένη λειτουργία της οθόνης πολλαπλών λειτουργιών (με επιπλέον ενδείξεις για την λειτουργία του συστήματος ACT και την πίεση των ελαστικών), πίνακα οργάνων GTI, cruise control, σπορ δερμάτινο τιμόνι με στοιχεία αλουμινίου και λογότυπο “GT” καθώς και σπορ καθίσματα με μοναδικές επενδύσεις GT σε συνδυασμό ύφασμα/alcantara, και μαύρη εσωτερική επένδυση οροφής.


Η τρίθυρη έκδοση κοστίζει 17.600 ευρώ, ενώ η πεντάθυρη 18.010 ευρώ. 


Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...