25.7.12

Τώρα η Mito και με τον 0.9lt Twinair κινητήρα

Να λοιπόν που το διάσημο, πλέον, μοτέρ TwinAir 0.9 lt, μπαίνει και στη MiTo. Ο νέος κινητήρας της FPT (Fiat Powertrain Technologies), που κέρδισε τα βραβεία "International Engine of the Year 2011", Best Engine 2011 και "Best Green Engine 2011", έχει μόλις 875 κ.εκ. αλλά αποδίδει 85 ίππoυς στις 5.500 στροφές και ροπή 145 Nm σταθερά από τις 2.000 έως τις 3.500 στροφές, χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία MultiAir.



Η ύπαρξη turbo δεν χαρίζει μόνο δύναμη, αλλά και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του, προσφέροντας καλές επιδόσεις. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η ροπή στις 1.000 στροφές είναι αυξημένη κατά 10-25% σε σχέση με τους κινητήρες 1.4 lt - 78 ίππων, 1.4 lt Multiair - 105 ίππων. 

Όμως εξίσου σημαντικά είναι τα αποτελέσματα στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία φτάνει μέχρι και το 25% σε σχέση με αυτούς τους κινητήρες. Με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop και του «έξυπνου» δυναμό που λειτουργεί μόνο στη φάση της επιβράδυνσης, η MiTo TwinAir, εκτός από μειωμένη κατανάλωση, σημειώνει και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2στην κατηγορία: 98 γρ./χλμ., κάτι που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία πρόκειται για ένα βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης, που προσφέρει την κατανάλωση και το κόστος χρήσης ενός πετρελαιοκινητήρα! 



Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το μοναδικό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει δραστικά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ανάλογα με τον τρόπο που θέλει να οδηγήσει και τις συνθήκες της στιγμής. Έτσι, στην καθημερινή χρήση, όπου η χαμηλή κατανάλωση είναι το ζητούμενο, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Natural, οπότε η μέγιστη ροπή μειώνεται κατά 35 Nm ενώ για δυναμική οδήγηση και επιδόσεις υπάρχει το πρόγραμμα Dynamic, στο οποίο ο κινητήρας ξεδιπλώνει το σύνολο των δυνατοτήτων του.


Η MiTo Twinair διατίθεται στην Ελλάδα μόνο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Distinctive, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ: μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας και αερόσακο γονάτων οδηγού, σύστημα DNA, πλήρες σύστημα ευστάθειας και πρόσφυσης (VDC με ASR, MSR, CBC), ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό e-Q2, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Holder), σύστημα Start&Stop και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέφτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, ζάντες αλουμινίου 16'', ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι κλπ. Επίσης, σε αντίθεση με τις εκδόσεις Distinctive των υπόλοιπων κινητήρων βενζίνης, η MiTo Twinair διαθέτει πίσω αεροτομή στον βασικό εξοπλισμό. 

Η MiTo 0.9 Twinair - 85hp Distinctive κοστίζει 16.800 ευρώ.


Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...