24.6.12

Πηγή έμπνευσης ο Τέρι (photo)

Αρκετές είναι οι φορές που οι αποφάσεις που παίρνουν ή δεν παίρνουν οι διαιτητές σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα γίνονται αντικέιμενο συζητήσεων. Φυσικά όσο πιο σημαντικός ο αγώνας τόσο μεγαλύτερες διαστάσεις παίρνει η συζήτηση. 

Ένα τρανταχτό παράδειγμα αποτέλεσε η απόφαση του διαιτητή να μην καταλογίσει πεντακάθαρο γκολ υπέρ της Ουκρανίας στον αγώνα με την Αγγλία την τελευταία αγωνιστική των ομίλων. Το ματς έληξε 1-0 υπέρ των Άγγλων με τους Ουκρανούς να μένουν εκτός συνέχειας. 

Με αφορμή λοιπόν αυτή τη φάση το διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας οπτικών ειδών "Specsavers" μια από τις μεγαλύτερες στη Βρετανία, ενήργησε γρήγορα και μια νέα καμπάνια στηριζόμενη στην λανθασμένη απόφαση του διαιτητή είναι γεγονός. 

Με το σλόγκαν "Θα έπρεπε να είχε πάει στην Specsavers (όπως λένε και στην Ουκρανία)" έχει κυκλοφορήσει η αφίσα που βλέπετε παρακάτω...
by a-kalyptos

Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...