11.2.13

Σοκ: ο Ετό'ο καταγγέλει πως η ομοσπονδία της χώρας του τον θέλει νεκρό!

Στο πρόσφατο φιλικό παιχνίδι της Εθνικής Καμερούν κόντρα στην Τανζανία, ο Σάμουελ Ετό'ο αρνήθηκε να αγωνιστεί καθώς, όπως υποστήριξε, πως οι διοικούντες την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία του Καμερούν θέλουν να τον δολοφονήσουν!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του, ο επιθετικός της Ανζί τόνισε: "Οι διοικούντες της Ομοσπονδίας του Καμερούν θέλουν να με δολοφονήσουν. Εδώ και καιρό κυκλοφορώ με σωματοφύλακες ένας από τους οποίου κοιμάται έξω από την πόρτα του σπιτιού μου. Δεν το κάνω γιατί είμαι σνομπ, αλλά γιατί η ζωή μου βρίσκεται σε κίνδυνο".

Ο Ετό'ο συνέχισε λέγοντας: "Όταν αγωνίζομαι με την Εθνική, δεν φοράω την φανέλα που μου δίνουν από την Ομοσπονδία. Ζητάω μια κατευθείαν από μια εταιρεία που με ντύνει. Αλλά και την ώρα του φαγητού, δεν τρώω μαζί με τους συμπαίκτες μου, γιατί φοβάμαι πως θα με δηλητηριάσουν. Η ζωή μου έχει γίνει κόλαση".

Για τους λόγους που οι παράγοντες της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας του Καμερούν τον θέλουν νεκρό, ο Ετό'ο δήλωσε: "Ολόκληρη η διοίκηση της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας αποτελείται από ανίκανους και διεφθαρμένους ανθρώπους. Θα έπρεπε να παραιτηθούν το συντομότερο δυνατόν".


Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...