Με την CES να είναι μερικούς μήνες μακριά, φήμες που θέλουν την Samsung να αλλάζει το λογότυπό της και τη γενικότερη στρατηγική της σε επίπεδο marketing έκαναν την εμφάνισή τους μέσα από το Channel News. Συγκεκριμένα, οι Κορεάτες φαίνεται πως θα χρησιμοποιήσουν για αυτή τη διαδικασία τον Scott Bedbury, ο οποίος είχε ασχοληθεί στο παρελθόν σε κάτι αντίστοιχο για λογαριασμό της Nike και της αλυσίδας Starbucks.
Όσον αφορά το marketing, η Samsung θα ρίξει περισσότερο βάρος σε ενέργειες με επίκεντρο τοlifestyle. Για να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν αυτές οι πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες…
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)