Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε πρώτος στο άκρως επεισοδιακό γκραν πρι του «Σπα» στο Βέλγιο, το οποίο θα μείνει στην ιστορία για την καραμπόλα της εκκίνησης κατά την οποία έμειναν εκτος Αλόνσο και Χάμιλτον.
Αυτή μάλιστα ήταν η πρώτη νίκη στην καριέρα του Μπάτον στο Βέλγιο, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Φέτελ και στην τρίτη ο Κίμι Ραϊκόνεν.
Η νίκη αυτή ήταν η δεύτερη στο πρωτάθλημα για τον 32χρονο Βρετανό πιλότο που είχε πάρει άλλη μια πρωτιά στην πρεμιέρα στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας.
Μεγάλος κερδισμένος, ωστόσο, ήταν ο Φέτελ που εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι λόγω της καραμπόλας έμεινε εκτός ο Φερνάντο Αλόνσο, μείωσε σημαντικά τη διαφορά του από τον Ισπανό. Ο Αλόνσο έμεινε για πρώτη φορά φέτος χωρίς βαθμολογία σε Γκραν Πρι.
Το Γκραν Πρι του Βελγίου είχε επεισοδιακή εκκίνηση καθώς ο Μαλντονάντο ξεκίνησε αντικανονικά από την έκτη θέση, ενώ λίγο πιο πίσω ο Γκροζάν στρίμωξε τον Χάμιλτον στην άκρη της πίστας, με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια να συγκρουστούν και να συμπαρασύρουν εκτός τους ανυποψίαστους Πέρες και Αλόνσο.
Το μονοθέσιο του Γκροζάν… απογειώθηκε και περνώντας πάνω από το ρύγχος της Φεράρι του Αλόνσο η ρόδα της πέρασε ξυστά από το κράνος του Ισπανού. Ο Αλόνσο γλίτωσε τα χειρότερα όμως η εγκατάλειψη του στοίχισε βαθμούς, τους οποίους έπαιρνε ανελλιπώς από το περυσινό Γκραν Πρι του Καναδά.
Δεν ήταν όμως μόνο το σερί του που σταμάτησε αλλά και το γεγονός ότι η δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ μείωσε το δικό του προβάδισμα στη μάχη του τίτλου και έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα.
Ο Γερμανός έκανε εκπληκτική κούρσα ξεκινώντας από την 10η θέση και με στρατηγική ενός πιτ στοπ κατάφερε να τερματίσει δεύτερος και να μειώσει σε 24 τους βαθμούς της διαφοράς του από τον Αλόνσο. Παρά το γεγονός ότι ψαλίδισε τη διαφορά από τον Μπάτον κάνοντας γρηγορότερους γύρους απ’ αυτόν δεν κατάφερε τελικά να πάρει κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση που, πάντως, δεδομένης της εγκατάλειψης του Αλόνσο τον αφήνει παραπάνω από ικανοποιημένο.
Ο πρωτοπόρος Μπάτον δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα, ήταν πρώτος από την αρχή μέχρι το τέλος και πήρε τελικά τη νίκη που ήταν η 14η στην καριέρα του.
Ο Ραϊκόνεν χωρίς να διεκδικήσει ούτε μια στιγμή στη διάρκεια του αγώνα τη νίκη, κατάφερε να ανεβεί με τη σειρά του στο βάθρο για 6η φορά τη φετινή χρονιά.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ συμπλήρωσε στο συγκεκριμένο αγώνα 300 συμμετοχές στη Φόρμουλα 1. Ο Γερμανός έφτασε μέχρι τη 2η θέση, μετά από το πιτ στοπ του 21ου γύρου όμως, υποχώρησε στην 8η και μάλιστα παραλίγο να συγκρουστεί με τον Φέτελ την ώρα που κατευθυνόταν στα πιτς.
H τελική κατάταξη στο Σπα
1. Τζένσον Μπάτον McLaren
2. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull
3. Κίμι Ράικονεν Lotus
4. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India
5. Φελίπε Μάσα Ferrari
6. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull
7. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes
8. Ζαν-Έρικ Βερν Toro Rosso
9. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso
10. Πολ ντι Ρέστα Force India
11. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes
12. Μπρούνο Σένα Williams
13. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber
14. Βιτάλι Πετρόβ Caterham
15. Tίμο Γκλοκ Marussia
16. Σαρλ Πικ Marussia
17. Xέικι Κοβαλάινεν Caterham
18. Πέδρο ντε λα Ρόσα HRT
Εκτός αγώνα
Ναράιν Καρθικέγιαν HRT (30ο)
Παστόρ Μαλντονάντο Williams (4ο)
Σέρχιο Πέρες Sauber
Φερναντο Αλόνσο Ferrari
Λιούις Χάμιλτον McLaren
Ρομαίν Γκροζάν Lotus
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Αλόνσο 164
2. Φέτελ 140
3. Γουέμπερ 132
4. Ράικονεν 131
5. Χάμιλτον 117
6. Μπάτον 101
7. Ρόσμπεργκ 77
8. Γκροζάν 76
9. Πέρες 47
10. Σουμάχερ 35
11. Μάσα 35
12. Κομπαγιάσι 31
13. Χούλκενμπεργκ 31
14. Μαλντονάντο 29
15. ντι Ρέστα 28
16. Σένα 24
17. Βερν 8
18. Ρικιάρντο 4
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)