7.8.12

Νέα και ωραία, η Porsche Boxster έφτασε

Ποτέ ως τώρα στην ιστορία της Porsche Boxster δεν υπήρξε μια τόσο εκτεταμένη αλλαγή γενιάς. Το ανοικτό διθέσιο προσφέρεται πλέον με ένα εντελώς νέο αμάξωμα μειωμένου βάρους, καθώς και με πλήρως ανασχεδιασμένο πλαίσιο. 


Το σημαντικά μικρότερο βάρος, το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης αυτού του σπορ μοντέλου με τον κινητήρα στο κέντρο, ενώ πλέον υποστηρίζεται και από το νέο τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. 


Οι νέες Boxster έχουν να επιδείξουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ είναι έως και κατά 15% αποδοτικότερες στην κατανάλωση καυσίμου. Ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σημαντικά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Έτσι, η νέα Boxster προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχονται το θεμελιωδώς αλλαγμένο στυλ με τους κοντύτερους προβόλους, το παρμπρίζ που έχει μετατοπιστεί σημαντικά προς τα εμπρός, με πιο επίπεδη σιλουέτα και με πιο εκφραστικές αιχμές στο αμάξωμα. Οι επιβάτες περιβάλλονται από την πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρική κουκούλα, η οποία πλέον φιλοξενείται σε ειδικό κάλυμμα. 

Η φιλοσοφία του εσωτερικού προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερους χώρους και αντανακλά τη νέα γραμμή Porsche, με την κεκλιμένη κεντρική κονσόλα, η οποία, προερχόμενη από την Carrera GT και εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εργονομία σε όλα τα μοντέλα. 


Η νέα γενιά αυτού του σπορ μοντέλου, προσφέρεται στις εκδόσεις Boxster και Boxster S. Και τα δύο διαθέτουν εξακύλινδρους κινητήρες μπόξερ, σύστημα διαχείρισης θερμότητας και λειτουργία start/stop. Ο νέος κινητήρας του βασικού μοντέλου είναι 2.7 lt και αποδίδει 265 ίππους – δέκα ίππους περισσότερους από το μεγαλύτερου κυβισμού προηγούμενο μοντέλο. Από τεχνικής άποψης, βασίζεται πλέον στον κινητήρα των 3.4 lt της Boxster S. O συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει πλέον 315 ίππους, δηλαδή πέντε ίππους παραπάνω απ' ό,τι στο παρελθόν. 


Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ το κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) των 7 σχέσεων διατίθεται προαιρετικά. Με αυτό το κιβώτιο, πετυχαίνουν την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιτάχυνση. H κατανάλωση της Porsche Boxster με το κιβώτιο PDK δεν ξεπερνά τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή στην Boxster S είναι 8 λίτρα/100 χλμ. Με αλλαγές σχέσεων χωρίς να διακόπτεται η παροχή ισχύος, η Boxster επιταχύνει σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S σε 5 δευτ. 

Με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, η Porsche προσφέρει προαιρετικά για την Boxster το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, το οποίο για πρώτη φορά διαθέτει βάσεις δυναμικής στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης νέος εξοπλισμός για την Boxster είναι το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.




Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...