Λίγοι μόλις μήνες απομένουν έως ότου η εντυπωσιακή Alfa Romeo4C
πατήσει τους τροχούς της στους δρόμους της Ευρώπης ανατρέποντας με την
παρουσία της τα δεδομένα στην κατηγορία των 2θέσιων σπορ αυτοκινήτων.
Έχοντας παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2011 και για δεύτερη φορά το φθινόπωρο του ίδιου έτους στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σ’ έναν ιδιαίτερα εντυπωσιακό χρωματισμό (Fluid Metal), η εκθαμβωτική AlfaRomeo 4C βρίσκεται πλέον κυριολεκτικά προ των πυλών των αγορών της Γηραιάς Ηπείρου. Με τους ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας να έχουν ήδη προγραμματίσει την έναρξη της παραγωγής της μέσα στο 2013, το 2θέσιο compact supercar της μιλανέζικης φίρμας υιοθετεί την παραδοσιακή για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω - κινητήρας στο κέντρο», έχοντας μήκος πολύ κοντά στα 4 μ. και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ. Οι διαστάσεις αυτές από τη μία μεριά τονίζουν τα «συμπαγή» χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και από την άλλη εστιάζουν στην ευελιξία και τον σπορτίφ του χαρακτήρα, μαζί φυσικά με τις μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές, τόσο εντός όσο και εκτός, που κυριολεκτικά ξεχειλίζουν από γνήσιο ιταλικό στιλ.
Η Alfa Romeo 4C Concept χρησιμοποιεί τεχνολογία και υλικά που προέρχονται από την εντυπωσιακή 8C Competizione, όπως είναι τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και η κίνηση στους πίσω τροχούς), καθώς επίσης και χαρακτηριστικά από τα υπόλοιπα, πιο «γήινα» μοντέλα της Αlfa Romeo, που πωλούνται αυτή τη στιγμή. Μερικά από αυτά είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.7500 TBiάμεσου ψεκασμού, το «ξηρού» τύπου και διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Alfa TCT κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και ο επιλογέας του συστήματος D.N.A που αφορά στην τροποποίηση των δυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτου. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της 4C, χάρη στην τεχνολογία αιχμής που υιοθετεί, όπως η άμεση έκχυση καυσίμου στον θάλαμο, ο διπλός και συνεχόμενος χρονισμός των βαλβίδων, ο σύγχρονος υπερσυμπιεστής και το επαναστατικό σύστημα ελέγχου σάρωσης που εξαφανίζει την υστέρηση του τούρμπο, αποδίδει πάνω από 200 ίππους χαρίζοντας μοναδικές συγκινήσεις και εντυπωσιακές από κάθε σκοπιά επιδόσεις. Συνδυασμένος με το ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Alfa Romeo, καταφέρνει να επιταχύνει το ιταλικό… γλυπτό από τα 0 έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Έχοντας παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2011 και για δεύτερη φορά το φθινόπωρο του ίδιου έτους στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σ’ έναν ιδιαίτερα εντυπωσιακό χρωματισμό (Fluid Metal), η εκθαμβωτική AlfaRomeo 4C βρίσκεται πλέον κυριολεκτικά προ των πυλών των αγορών της Γηραιάς Ηπείρου. Με τους ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας να έχουν ήδη προγραμματίσει την έναρξη της παραγωγής της μέσα στο 2013, το 2θέσιο compact supercar της μιλανέζικης φίρμας υιοθετεί την παραδοσιακή για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω - κινητήρας στο κέντρο», έχοντας μήκος πολύ κοντά στα 4 μ. και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ. Οι διαστάσεις αυτές από τη μία μεριά τονίζουν τα «συμπαγή» χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και από την άλλη εστιάζουν στην ευελιξία και τον σπορτίφ του χαρακτήρα, μαζί φυσικά με τις μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές, τόσο εντός όσο και εκτός, που κυριολεκτικά ξεχειλίζουν από γνήσιο ιταλικό στιλ.
Η Alfa Romeo 4C Concept χρησιμοποιεί τεχνολογία και υλικά που προέρχονται από την εντυπωσιακή 8C Competizione, όπως είναι τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και η κίνηση στους πίσω τροχούς), καθώς επίσης και χαρακτηριστικά από τα υπόλοιπα, πιο «γήινα» μοντέλα της Αlfa Romeo, που πωλούνται αυτή τη στιγμή. Μερικά από αυτά είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.7500 TBiάμεσου ψεκασμού, το «ξηρού» τύπου και διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Alfa TCT κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και ο επιλογέας του συστήματος D.N.A που αφορά στην τροποποίηση των δυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτου. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της 4C, χάρη στην τεχνολογία αιχμής που υιοθετεί, όπως η άμεση έκχυση καυσίμου στον θάλαμο, ο διπλός και συνεχόμενος χρονισμός των βαλβίδων, ο σύγχρονος υπερσυμπιεστής και το επαναστατικό σύστημα ελέγχου σάρωσης που εξαφανίζει την υστέρηση του τούρμπο, αποδίδει πάνω από 200 ίππους χαρίζοντας μοναδικές συγκινήσεις και εντυπωσιακές από κάθε σκοπιά επιδόσεις. Συνδυασμένος με το ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Alfa Romeo, καταφέρνει να επιταχύνει το ιταλικό… γλυπτό από τα 0 έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Η Alfa Romeo 4C Concept διαθέτει σοφιστικέ ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια
εμπρός και γόνατα MacPherson πίσω, που εξασφαλίζουν κορυφαίο κράτημα και
απόλυτα έλεγχο του αυτοκινήτου, στοιχεία που ευνοούνται από την
εξαιρετική σχέση βάρους/ισχύος καθώς και από την κατανομή βάρους 40%
στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα. Όπως ήταν αναμενόμενο όταν
αναφέρετε κανείς σε μια καθαρόαιμη κατασκευή με τα λογότυπα της Alfa
Romeo, η 4C ακολουθεί τη λογική του περιορισμού του βάρους, η
οποία κατέστη δυνατή με τη χρήση ανθρακονημάτων ακόμη και σε δομικά
σημεία του πλαισίου. Το εν λόγω υλικό εγγυάται για την εξαιρετική
ακαμψία που προσφέρει, κάτι που ασφαλώς έχει το δικό της θετικό
αντίκτυπο στον τομέα της οδικής συμπεριφορά. την ίδια στιγμή, το πίσω
υποπλαίσιο, καθώς και οι ζώνες ελεγχόμενης απορρόφησης της ενέργειας σε
περίπτωση σύγκρουσης, έχουν δεχθεί εκτεταμένη προσθήκη αλουμινίου, κάτι
που έχει άμεσο αντίκτυπο στο βάρος του αμαξώματος, που περιορίζεται στα
μόλις 850 κιλά.
Όπως όλα δείχνουν, η νέα Alfa Romeo 4C είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο, με εντυπωσιακή σιλουέτα και ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις, που στο σύνολο του δανείζεται στοιχεία από την μακρόχρονη παράδοση της φίρμας στην κατηγορία των σπορ. Ένα 2θέσιο σπορ αυτοκίνητο, με άλλα λόγια, που μας ταξιδεύει πίσω στις ρίζες της μιλανέζικης φίρμας, όταν η ισχύς και η αναλογία κιλών/ίππο ήταν το κλειδί για ένα απολαυστικό στην οδήγηση όχημα.
Όπως όλα δείχνουν, η νέα Alfa Romeo 4C είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο, με εντυπωσιακή σιλουέτα και ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις, που στο σύνολο του δανείζεται στοιχεία από την μακρόχρονη παράδοση της φίρμας στην κατηγορία των σπορ. Ένα 2θέσιο σπορ αυτοκίνητο, με άλλα λόγια, που μας ταξιδεύει πίσω στις ρίζες της μιλανέζικης φίρμας, όταν η ισχύς και η αναλογία κιλών/ίππο ήταν το κλειδί για ένα απολαυστικό στην οδήγηση όχημα.
Πηγή: 4troxoi.gr
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)