Η Mini παρουσίασε επίσημα την κορυφαία και πιο καθαρόαιμη σε
χαρακτήρα και επιδόσεις έκδοση του γνωστού της χάτσμπακ, η οποία θα
παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.
Αν και η γερμανο-βρετανική εταιρεία βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο εξέλιξης της νεότερης γενιάς Mini, συνεχίζει να… προκαλεί με τις «καυτές» εκδόσεις της υπάρχουσας εκδοχής του καθιερωμένου της χάτσμπακ. Έτσι, μετά την πρόσφατη σχετικά πρεμιέρα του νέου Jonh Cooper Works, σειρά έχει σήμερα το ντεμπούτο της έκδοσης GP, η οποία, όπως ανακοινώνουν οι ίδιοι οι δημιουργοί της, αποτελεί την πλέον σκληροπυρηνική εκδοχή του μοντέλου που απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα όχημα με έντονη προσωπικότητα τόσο στο δρόμο, όσο και για χρήση εντός πίστας, κάτι που είναι ιδιαίτερα προφανές αν κρίνει κανείς από την ονομασία και την εξωτερική του περιβολή όπως αυτή αναδεικνύεται στις επίσημες φωτογραφίες που σήμερα είδαν το φως της δημοσιότητας. Επί της ουσίας, πρόκειται για το ταχύτερο και πιο δυνατό Mini όλων των εποχών, με τον γνωστό και αναβαθμισμένο για την περίσταση 1.600άρη κινητήρα τούρμπο της εταιρείας να εξακολουθεί να «ζει» κάτω από το εμπρός καπό. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το νέο Mini John Cooper Works GP «γυρίζει» στη διάσημη Πράσινη Κόλαση του Νίρμπουργκρινγκ στον εντυπωσιακό χρόνο των 8 λεπτών και 23 δλ.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν δίνει ακόμα στη δημοσιότητα τα επίσημα χαρακτηριστικά της απόδοσής του κινητήρα, οι έως τώρα πληροφορίες μας αναφέρουν πως η μέγιστη ισχύ του θα αγγίζει ή ενδεχομένως και να ξεπερνά τους 220 ίππους, χάρη στον επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, ούτως ώστε να ανταποκρίνεται στις «ειδικές» συνθήκες χρήσης εντός πίστας. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει εφοδιάσει το νέο John Cooper Works GP με ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από 6πίστονες δαγκάνες στους εμπρός τροχούς, καθώς και με ελαστικά αγωνιστικών προσανατολισμών.
Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο, το οποίο αναμένεται να παραχθεί σε μόλις 2.000 αντίτυπα, εντυπωσιάζει χάρη με το όμορφο γκρι χρωματισμό του (Thunder Grey Metallic), τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, την ενσωματωμένη στην κορυφή της τρίτης πόρτας αεροτομή, τον προκλητικό διαχύτη αέρα καθώς και με τις διπλές και κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης. Όσον αφορά στο εσωτερικό, το οποίο επίσης δεν αποκαλύπτεται, οι ιθύνοντες της Mini μας πληροφορούν ότι για λόγους εξοικονόμησης βάρους τα πίσω καθίσματα θα λάμπουν δια της απουσίας τους.
Αν και η γερμανο-βρετανική εταιρεία βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο εξέλιξης της νεότερης γενιάς Mini, συνεχίζει να… προκαλεί με τις «καυτές» εκδόσεις της υπάρχουσας εκδοχής του καθιερωμένου της χάτσμπακ. Έτσι, μετά την πρόσφατη σχετικά πρεμιέρα του νέου Jonh Cooper Works, σειρά έχει σήμερα το ντεμπούτο της έκδοσης GP, η οποία, όπως ανακοινώνουν οι ίδιοι οι δημιουργοί της, αποτελεί την πλέον σκληροπυρηνική εκδοχή του μοντέλου που απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα όχημα με έντονη προσωπικότητα τόσο στο δρόμο, όσο και για χρήση εντός πίστας, κάτι που είναι ιδιαίτερα προφανές αν κρίνει κανείς από την ονομασία και την εξωτερική του περιβολή όπως αυτή αναδεικνύεται στις επίσημες φωτογραφίες που σήμερα είδαν το φως της δημοσιότητας. Επί της ουσίας, πρόκειται για το ταχύτερο και πιο δυνατό Mini όλων των εποχών, με τον γνωστό και αναβαθμισμένο για την περίσταση 1.600άρη κινητήρα τούρμπο της εταιρείας να εξακολουθεί να «ζει» κάτω από το εμπρός καπό. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το νέο Mini John Cooper Works GP «γυρίζει» στη διάσημη Πράσινη Κόλαση του Νίρμπουργκρινγκ στον εντυπωσιακό χρόνο των 8 λεπτών και 23 δλ.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν δίνει ακόμα στη δημοσιότητα τα επίσημα χαρακτηριστικά της απόδοσής του κινητήρα, οι έως τώρα πληροφορίες μας αναφέρουν πως η μέγιστη ισχύ του θα αγγίζει ή ενδεχομένως και να ξεπερνά τους 220 ίππους, χάρη στον επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, ούτως ώστε να ανταποκρίνεται στις «ειδικές» συνθήκες χρήσης εντός πίστας. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει εφοδιάσει το νέο John Cooper Works GP με ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από 6πίστονες δαγκάνες στους εμπρός τροχούς, καθώς και με ελαστικά αγωνιστικών προσανατολισμών.
Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο, το οποίο αναμένεται να παραχθεί σε μόλις 2.000 αντίτυπα, εντυπωσιάζει χάρη με το όμορφο γκρι χρωματισμό του (Thunder Grey Metallic), τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, την ενσωματωμένη στην κορυφή της τρίτης πόρτας αεροτομή, τον προκλητικό διαχύτη αέρα καθώς και με τις διπλές και κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης. Όσον αφορά στο εσωτερικό, το οποίο επίσης δεν αποκαλύπτεται, οι ιθύνοντες της Mini μας πληροφορούν ότι για λόγους εξοικονόμησης βάρους τα πίσω καθίσματα θα λάμπουν δια της απουσίας τους.
Πηγή: 4troxoi.gr
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή