12.5.12

Έτοιμοι για το μεγάλο ραντεβού

Έναν ακόμη καλύτερο Ολυμπιακό περιμένει να δει στον τελικό απέναντι στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, όπως δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου πριν τον μεγάλο αγώνα. «Να παίξουμε καλύτερα από χθες», είπε ο Σέρβος τεχνικός, ενώ μίλησε και για το πώς σκέφτεται να αποφορτίσει την ομάδα του. «Κανείς δεν μας περίμενε εδώ. Ελπίζουμε να πανηγυρίσουμε, όπως χθες», πρόσθεσε ο Γιώργος Πρίντεζης. «Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό», είπαν Καζλάουσκας και Τεόντοσιτς.

Ντούσαν Ίβκοβιτς: «Είναι μεγάλη μου χαρά που είμαι εδώ με την ομάδα μου. Περιμένουμε ένα μεγάλο ματς απέναντι στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Θα πρέπει να προετοιμαστούμε τελείως διαφορετικά από ό,τι απέναντι στην Μπαρτσελόνα. Χθες πολλοί δεν περίμεναν πως δεν θα νικούσαμε την Μπαρτσελόνα. Η ΤΣΣΚΑ Μόσχας είναι μία ομάδα που παίζει πιο επιθετικά. Την αντιμετωπίσαμε δύο φορές στο Top 16, στο πρώτο παίξαμε καλά, αλλά στο δεύτερο η ΤΣΣΚΑ Μόσχας ήταν πολύ καλύτερη. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Θέλουμε να το απολαύσουμε μετά από μία πολύ σκληρή σεζόν στην Ευρωλίγκα».

Όσο για το ποια στοιχεία που έδειξε η ομάδα του στον ημιτελικό θα είναι χρήσιμα και στον τελικό, είπε: «Θα πρέπει να πιέσουμε και πάλι πολύ, να έχουμε πιο γρήγορο ρυθμό και να ελέγξουμε καλύτερα τα ριμπάουντ. Μπορούμε να παίξουμε καλύτερα από χθες. Πρέπει να είμαστε ακόμη καλύτεροι για να αντιμετωπίσουμε την ΤΣΣΚΑ. Είναι η ίδια ομάδα από την αρχή της σεζόν και έχει αυτό το πλεονέκτημα».

Για το γεγονός ότι έχει δουλέψει στον αντίπαλο, ανέφερε: «Ήμουν προπονητής τόσων παικτών στην ομάδα της ΤΣΣΚΑ. Ήταν μία πολύ σημαντική περίοδος στην καριέρα μου».
Ερωτηθείς αν αύριο το πρωί έχει σχεδιάσει να χαλαρώσει τους παίκτες του, όπως το 1997 όταν πριν τον τελικό με την Μπαρτσελόνα στη Ρώμη πήγαν στην παραλία: «Έχουμε προπόνηση και μετά θα αποφασίσουμε. Ίσως πάμε στην παραλία, ίσως κάπου αλλού… Μπορεί να πάμε βαρκάδα στο Βόσπορο».

Γιώργος Πρίντεζης: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε στον τελικό και θα αντιμετωπίσουμε το φαβορί από την αρχή της σεζόν. Καταφέραμε να κερδίσουμε την Μπαρτσελόνα σε ένα στυλ παιχνιδιού που δεν είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα, με χαμηλό σκορ. Πρέπει να συνεχίσουμε. Έχουμε μπροστά μας τον τελικό, κανείς δεν περίμενε να φτάσουμε εδώ, αλλά το αξίζαμε. Ελπίζω να τελειώσει το ματς όπως και το χθεσινό».

Για το ρόλο του αουτσάιντερ που έχει ο Ολυμπιακός, είπε: «Από την αρχή της σεζόν δεν ήμασταν το φαβορί στα περισσότερα ματς και στο τέλος κερδίζαμε. Ελπίζω αυτό να συνεχιστεί. Είναι ένας τελικός, ένα και μοναδικό ματς και θα προσπαθήσουμε να παίξουμε για τις πιθανότητές μας».

Ερωτηθείς για το συναισθηματικό δέσιμό του με τον Ολυμπιακό, απάντησε: «Αυτό που παίρνουμε από τον κόσμο μας είναι πολύ σημαντικό. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί στην αρχή της σεζόν κανείς δεν μας είχε εμπιστοσύνη και παίζαμε σε άδειο γήπεδο, ενώ στα ματς με τη Σιένα υπήρχε sold out. Αυτό μας κάνει όλους πολύ χαρούμενους και είναι ακόμη μεγαλύτερη χαρά που θα παίξουμε στον τελικό. Είναι ο πρώτος μου στην Ευρωλίγκα με τον Ολυμπιακό. Σίγουρα είναι κάτι σπουδαίο».

Γιόνας Καζλάουσκας: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε στον τελικό. Νικήσαμε μία εξαιρετική ομάδα που έπαιξε πολύ καλά. Και ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλή ομάδα. Ο τελικός είναι διαφορετικός. Οι παίκτες μου είναι πολύ κουρασμένοι, αλλά αύριο είναι μία νέα μέρα και θα είναι ένας καινούριος αγώνας».

Για το γεγονός ότι έχει δουλέψει στον αντίπαλο, ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω δουλέψει στον Ολυμπιακό κι έχει καλές σχέσεις με την ομάδα. Τώρα ανήκω στη μεγάλη οικογένεια της ΤΣΣΚΑ».

Μίλος Τεόντοσιτς: «Είχαμε έναν πολύ δύσκολο ημιτελικό. Ήδη έχω ξεχάσει αυτό το ματς και ετοιμάζομαι για τον τελικό. Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό και ξέρουμε πως θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Εμείς θα προσπαθήσουμε να πάρουμε αυτό για το οποίο ήρθαμε».

Για το γεγονός ότι αντιμετωπίζει την παλιά του ομάδα, είπε: «Έχω μεγάλο σεβασμό για τον Ολυμπιακό. Έχω πολλούς φίλους στην ομάδα. Χθες ευχαρίστησα τον κόσμο για τη βοήθεια που μας έδωσαν. Όμως αύριο θα βάλω το συναίσθημα στην άκρη και θα είμαι επαγγελματίας».

Αναφορικά με τα ατού του Ολυμπιακού, τόνισε: «Ο κόουτς Ίβκοβιτς είναι μεγάλο όπλο του Ολυμπιακού, ενώ ο Σπανούλης είναι το σημείο αναφοράς στην ομάδα. Όμως πρέπει να προσέξουμε και τους άλλους παίκτες, γιατί έχουν αποδείξει ότι μπορούν να παίξουν καλό μπάσκετ».

Ερωτηθείς για τις διαφορές μεταξύ Καζλάουσκας και Ίβκοβιτς, τόνισε: «Είναι δύσκολο, γιατί είναι εδώ (γέλια). Πέρασα πέντε υπέροχα χρόνια με τον Ντούντα, έμαθα δίπλα του να είμαι σκληρός και να δουλεύω πολύ. Ο κόουτς Γιόνας μού δίνει ελευθερία, με υποστηρίζει, έχουμε πολύ καλή σχέση και ελπίζω να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας για πολλά χρόνια».

Πηγή: sport-fm.gr

Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...