16.6.13

Βίντεο: Οδήγηση και αλκοόλ. Η διαφήμιση που κόβει την ανάσα

Το βρετανικό υπουργείο μεταφορών αποφάσισε να λανσάρει μια νέα καμπάνια ενημέρωσης για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Στα πλαίσια της καμπάνιας "THINK!", η εταιρεία που δημιούργησε τη διαφήμιση κοινωνικού μηνύματος, η Leo Burnett Worldwide, παρουσίασε το σοκαριστικό βίντεο της, το οποίο αποτελεί μια "γροθιά στο στομάχι".

Μία κάμερα έχει στηθεί στις αντρικές τουαλέτες ενός μπαρ, και καταγράφει τις στιγμές που οι πελάτες του κοιτάζουν στον καθρέφτη. Ξαφνικά, ακούγονται λάστιχα που στριγγλίζουν και ένα "θύμα τροχαίου" συγκρούεται με τον καθρέφτη.

Το σποτάκι ονομάστηκε #PubLooShocker και για την ολοκλήρωση του χρησιμοποιήθηκαν επαγγελματίες ηθοποιοί, καθώς όπως διευκρινίζει η εταιρεία, αν είχαν κάνει το πείραμα με καθημερινούς ανθρώπους, θα υπήρχε κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων και καρδιακών επεισοδίων.

Οι ηθοποιοί ήξεραν ότι μέσα στο μπάνιο τους περίμενε μια έκπληξη, αλλά δεν ήξεραν τι, έτσι ώστε οι αντιδράσεις τους να είναι όσο το δυνατόν γίνεται πιο αυθόρμητες. Το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό και ενδεικτικό του μηνύματος που θέλει να περάσει.


Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Κάνε το πρώτο σχόλιο!

Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...