Καλημέρα σε όλους {και όλες} α-κάλυπτους και μη, αλλά φίλους του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα του παλαιού αυτοκινήτου.
Σήμερα ολοκληρώνουμε (με μία σχετική καθυστέρηση θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί) το φωτογραφικό αφιέρωμα - τριλογία της αυτοκινητιστικής στήλης του ηλεκτρονικού μας περιοδικού, με αφορμή τον 16ο Γύρο των Αθηνών υπό την αιγίδα της ΦΙΛΠΑ.
Στο πρώτο μέρος απολαύσαμε τα highlights μιας έκθεσης κλασικού αυτοκινήτου που τα είχε όλα: Ferrari, Mustang, Corvette, Bentley, Porsche και άλλα πολλά!
Στο δεύτερο μέρος είδατε μία - μία τις πιο προσεγμένες "κυρίες" από όλο τον κόσμο: Jaguar, Lotus, MG, Triumph, Mercedes Benz, Alfa Romeo, Buick, Cadillac, αλλά και πολλά αυτοκίνητα αγώνων rally.
Και αφού σας βομβαρδίσαμε με περίπου 100 φωτογραφίες από τα 125 εκθέματα, επιτρέψτε μας να το κλείσουμε σήμερα με τα ... παρελειπόμενα!!!
Ξεκινάμε με τους μικρούς της παρέας, γιατί όπως και σήμερα έτσι και χθες, έβγαιναν αυτοκίνητα για όλες τις τσέπες...
Είναι κόκκινο, είναι ιταλικό, είναι διθέσιο κάμπριο και φινετσάτο και είναι τί άλλο Fiat:
Εμένα πάντως μου θυμίζει το αυτοκινητάκι του Donald Duck που φόρτωνε στο προς τα πίσω πτυσσόμενο πορτ μπαγκάζ τα 3 ανιψάκια! |
Επιμένουμε ιταλικά με το 500αράκι της Fiat, κανένας δεν "ψάρωσε" από το αλογάκι στο πλάι...
Και περνάμε τώρα στους μεγάλους μικρούς. Χωρίς VW Beetle δεν γίνεται έκθεση αυτοκινήτου και εδώ βλέπετε τα σκαθάρια παρατεταγμένα και με τα μάτια ορθάνοιχτα...
Fun Fact: Το ελληνιστί κατσαριδάκι είναι σχεδιασμένο από τον Φέρρυ Πόρσε και φέρει την "κίνηση υπογραφή του": Κινητήρας και κίνηση πίσω, με ολοστρόγγυλες γραμμές. Ο Πόρσε ήθελε να κατασκευάσει το τελειότερο αυτοκίνητο και επειδή περιοριζόταν στην VW αποχώρησε και έφτιαξε την θρυλική φίρμα του στη Στουτγκάρδη.
Και βέβαια ο μεγάλος αντίπαλος του σκαραβαίου, μια κόντρα που κρατάει περισσότερο από 50 χρόνια, το θρυλικό Mini Cooper.
Η σπάνια μούρη του δείχνει τα χρονάκια του |
Fun Fact2: Αν και φέρει την υπογραφή του Joe Cooper, πάλι υπάρχει ένας Έλληνας που έβαλε το χεράκι του. Πρόκειται για τον Αλέκο Ισιγώνη που είχε συμβολή σε όλο το project κατασκευής ενός μικρού φθηνού και ποιοτικού αυτοκινήτου.
Fun Fact3: To mini αρχικά παραγόταν τη British Leyland (το σηματάκι στην φωτό πάνω είναι δικό της). Στην πορεία συγχωνεύτηκε με την Austin και μέχρι σήμερα το mini έχει περάσει ακόμα από τα χέρια της Rover και τέλος της BMW.
Fun Fact3: To mini αρχικά παραγόταν τη British Leyland (το σηματάκι στην φωτό πάνω είναι δικό της). Στην πορεία συγχωνεύτηκε με την Austin και μέχρι σήμερα το mini έχει περάσει ακόμα από τα χέρια της Rover και τέλος της BMW.
Συνεχίζουμε με τα πιο παράξενα οχήματα που συναντήσαμε στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο:
Εδώ ένα κακοποιημένο mini από την Austin, χωρίς πόρτες, παράθυρα και με ψάθινα καθίσματα (που να είχαν και καλό καιρό εκεί πάνω):
Και εδώ ένα mini... αγροτικό:
Ακολουθεί ένα wtf is that αυτοκίνητο:
Προσέξτε δεν είναι 3κυκλο, απλά έχει κολλήσει τους 2 πίσω τροχούς. Τι να σκεφτότανε άραγε... |
Αλλά και από μπροστά δεν είναι καλύτερο! |
Βεβαίως δεν θα μπορούσαμε να μην παρουσιάσουμε τα γηραιότερα οχήματα της έκθεσης. Δυστυχώς εξαιρουμένου του πρώτου πανέμορφου Skoda, δεν μπορέσαμε να "αναγνωρίσουμε" τα υπόλοιπα:
"Ψυχρός πόλεμος":
Ένα σε πλήρη εξάρτυση στρατιωτικό τζιπάκι, κληρονομιά του Σχεδίου Μάρσαλ.
Έχει και αλεξίπτωτο λέμε... |
Σε αντιπαράθεση με ένα κακάσχημο -επιτρέψτε μου- Skoda. Δεν χαλάει με τίποτα, αλλά από design βράστα...
Γαλλία - Ιαπωνία. Οι μεγάλοι απόντες
Δια της απουσίας τους έλαμψαν οι Γάλλοι. Ένα Peugeot 404 και ένα Renault 4, τα μόνα που συνέλαβε ο φωτογραφικός μας φακός:
Τα ίδια και οι Γιαπωνέζοι με ένα Mazda RX7 πρώτης γενιάς και ένα επίσης πρώτης γενιάς Toyota Celica ST:
Με αυτά τα καθόλου ολίγα σας αποχαιρετούμε και σας ευχόμαστε να περάσετε ένα καλό Σαββατοκύριακο.
ΥΓ: Και για να παινέσουμε και λίγο το σπίτι μας, μετά από αυτό 3τομο αφιέρωμα δεν νοιώθετε σαν να ήσασταν μαζί μας εκείνη την Κυριακή στο Στάδιο;
by a-kalyptos
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)