«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της Formula 1 έβαλε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την επιβλητική του νίκη στη Σουζούκα της Ιαπωνίας, ιδίως μάλιστα μετά την πρόωρη εγκατάλειψη (μόλις στην πρώτη στροφή) του Φερνάντο Αλόνσο.
Έτσι, πλέον ο πιλότος της Red Bull έφτασε τον Ισπανό πρωτοπόρο στους τέσσερις βαθμούς ενώ υπολείπονται πέντε αγώνες για να ολοκληρωθεί το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Ο Φέτελ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος τόσο χθες στις κατατακτήριες όσο και σήμερα κατά την διάρκεια του αγώνα μη αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους υπόλοιπους πιλότους. Την παρτίδα για την Ferrari έσωσε ο Φελίπε Μάσα που ανέβηκε στην δεύτερη θέση λόγω της εξαιρετικής στρατηγικής του. Το αποτέλεσμα αυτό δίνει περισσότερες ελπίδες στον Βραζιλιάνο πως θα μπορούσε να παραμείνει στην Ferrari και του χρόνου.
«Εκπληκτική», έτσι χαρακτήρισε την τρίτη θέση και την πρώτη του φετινή παρουσία στο βάθρο των νικητών, μέσα μάλιστα στην πατρίδα του ο Καμούι Κομπαγιάσι και με το πλήθος να ζητοκραυγάζει. Ο Ιάπωνας ήταν πολύ δυνατός και είχε μία πολύ καλή εκκίνηση που στην ουσία του χάρισε τη θέση στο βάθρο.
Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε τέταρτος και είναι πολύ ευχαριστημένος ή καλύτερα ανακουφισμένος καθώς τα προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων έκαναν την εμφάνισή τους στο μονοθέσιο του Βρετανού από τον 19ο γύρο και έπειτα.
Πίσω του τερμάτισε ο teammate του Λιούις Χάμιλτον σε έναν όχι και τόσο καλό αγώνα για τον Βρετανό, ο οποίος ήλπιζε σε κάτι καλύτερο, μετά την εγκατάλειψη του Αλόνσο.
Ναι, ο Ισπανός ήταν ο μεγάλος άτυχος καθώς στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση του αγώνα καθώς όπως φάνηκε, ακούμπησε το πίσω αριστερό σημείο της Ferrari με το εμπρός δεξί της Lotus του Ραϊκόνεν ενώ «στριμώχνονταν» για ένα καλό πλασάρισμα στην πρώτη στροφή. Η επαφή αυτή είχε ως αποτέλεσμα ο Αλόνσο να χάσει τον έλεγχο του μονοθέσιου του και να βρεθεί στο χαλίκι, εγκαταλείποντας τον αγώνα, Ο,τι χειρότερο δηλαδή για τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή που έφυγε από την Ιαπωνία άποντος και βλέπει τη διαφορά του από τον Φέτελ να εξανεμίζεται, τη στιγμή που ο Γερμανός έχει ανεβασμένο ηθικό και τεράστια δυναμική καθώς επίσης κι ένα αξιόπιστο μονοθέσιο.
Στην έκτη θέση του αγώνα τερμάτισε ο Κίμι Ραικόνεν μπροστά από τον αρκετά δυναμικό σήμερα Νίκο Χούλκεμπεργκ. Ακολούθησαν ο Παστόρ Μαλντονάτο και ο Μαρκ Γουέμπερ που ενεπλάκη κι αυτός στην αναμπουμπούλα της πρώτης στροφής. Ο Αυστραλός έπεσε 22ος, αλλά κατάφερε να τερματίσει ένατος.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο ενώ εκτός βαθμών έμεινε ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Πολ ντι Ρέστα ήταν δωδέκατος κρατώντας πίσω του τους Βερνιέ και Σένα, αντίστοιχα.
Το επόμενο ραντεβού των ομάδων είναι σε μία εβδομάδα στην Νότια Κορέα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σ. Φέτελ Red Bull-Renault 1.28:56.242
2. Φ. Μάσα Ferrari + 20.639
3. Κ. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 24.538
4. Τζ. Μπάτον McLaren-Mercedes + 25.098
5. Λ. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 46.490
6. Κ. Ραϊκόνεν Lotus-Renault + 50.424
7. Ν. Χουλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 51.159
8. Π. Μαλντονάτο Williams-Renault + 52.364
9. Μ. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 54.675
10. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:06.919
11. μ. Σουμάχερ Mercedes + 1:07.769
12. Π. ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1:23.400
13. Ζ.Ε. Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1:28.600
14. Μ. Σένα Williams-Renault + 1:28.700
15. Ρ. Γκροσεάν Lotus-Renault + 1 lap
16. Χ. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 lap
17. Τ. Γκοκ Marussia-Cosworth + 1 lap
18. Β. Πετρόφ Caterham-Renault + 1 lap
19. Π. ντε Λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1 lap
Βαθμολογία οδηγών
1. Φερνάντο Αλόνσο 194
2. Σεμπάστιαν Φέτελ 190
3. Κίμι Ραικόνεν 157
4. Λιούις Χάμιλτον 152
5. Μαρκ Γουέμπερ 134
6. Τζένσον Μπάτον 131
7. Νίκο Ρόζμπεργκ 93
8. Ρομάν Γκροσεάν 82
9. Φελίπε Μάσα 69
10. Σέρζιο Πέρεθ 66
11. Καμούι Κομπαγιάσι 50
12. Πολ ντι Ρέστα 44
13. Μίκαελ Σουμάχερ 43
14. Νίκο Χούλκενμπεργκ 37
15. Παστόρ Μαλντονάτο 33
16. Μπρούνο Σένα 25
17. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ 8
18. Ντανιέλ Ρικιάρντο 7
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull Racing-Renault 324
2. McLaren-Mercedes 283
3. Ferrari 263
4. Lotus-Renault 239
5. Mercedes 136
6. Sauber-Ferrari 116
7. Force India-Mercedes 81
8. Williams-Renault 58
9. STR-Ferrari 15
Ο Φέτελ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος τόσο χθες στις κατατακτήριες όσο και σήμερα κατά την διάρκεια του αγώνα μη αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους υπόλοιπους πιλότους. Την παρτίδα για την Ferrari έσωσε ο Φελίπε Μάσα που ανέβηκε στην δεύτερη θέση λόγω της εξαιρετικής στρατηγικής του. Το αποτέλεσμα αυτό δίνει περισσότερες ελπίδες στον Βραζιλιάνο πως θα μπορούσε να παραμείνει στην Ferrari και του χρόνου.
«Εκπληκτική», έτσι χαρακτήρισε την τρίτη θέση και την πρώτη του φετινή παρουσία στο βάθρο των νικητών, μέσα μάλιστα στην πατρίδα του ο Καμούι Κομπαγιάσι και με το πλήθος να ζητοκραυγάζει. Ο Ιάπωνας ήταν πολύ δυνατός και είχε μία πολύ καλή εκκίνηση που στην ουσία του χάρισε τη θέση στο βάθρο.
Ο Τζένσον Μπάτον τερμάτισε τέταρτος και είναι πολύ ευχαριστημένος ή καλύτερα ανακουφισμένος καθώς τα προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων έκαναν την εμφάνισή τους στο μονοθέσιο του Βρετανού από τον 19ο γύρο και έπειτα.
Πίσω του τερμάτισε ο teammate του Λιούις Χάμιλτον σε έναν όχι και τόσο καλό αγώνα για τον Βρετανό, ο οποίος ήλπιζε σε κάτι καλύτερο, μετά την εγκατάλειψη του Αλόνσο.
Ναι, ο Ισπανός ήταν ο μεγάλος άτυχος καθώς στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση του αγώνα καθώς όπως φάνηκε, ακούμπησε το πίσω αριστερό σημείο της Ferrari με το εμπρός δεξί της Lotus του Ραϊκόνεν ενώ «στριμώχνονταν» για ένα καλό πλασάρισμα στην πρώτη στροφή. Η επαφή αυτή είχε ως αποτέλεσμα ο Αλόνσο να χάσει τον έλεγχο του μονοθέσιου του και να βρεθεί στο χαλίκι, εγκαταλείποντας τον αγώνα, Ο,τι χειρότερο δηλαδή για τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή που έφυγε από την Ιαπωνία άποντος και βλέπει τη διαφορά του από τον Φέτελ να εξανεμίζεται, τη στιγμή που ο Γερμανός έχει ανεβασμένο ηθικό και τεράστια δυναμική καθώς επίσης κι ένα αξιόπιστο μονοθέσιο.
Στην έκτη θέση του αγώνα τερμάτισε ο Κίμι Ραικόνεν μπροστά από τον αρκετά δυναμικό σήμερα Νίκο Χούλκεμπεργκ. Ακολούθησαν ο Παστόρ Μαλντονάτο και ο Μαρκ Γουέμπερ που ενεπλάκη κι αυτός στην αναμπουμπούλα της πρώτης στροφής. Ο Αυστραλός έπεσε 22ος, αλλά κατάφερε να τερματίσει ένατος.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο ενώ εκτός βαθμών έμεινε ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Πολ ντι Ρέστα ήταν δωδέκατος κρατώντας πίσω του τους Βερνιέ και Σένα, αντίστοιχα.
Το επόμενο ραντεβού των ομάδων είναι σε μία εβδομάδα στην Νότια Κορέα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σ. Φέτελ Red Bull-Renault 1.28:56.242
2. Φ. Μάσα Ferrari + 20.639
3. Κ. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 24.538
4. Τζ. Μπάτον McLaren-Mercedes + 25.098
5. Λ. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 46.490
6. Κ. Ραϊκόνεν Lotus-Renault + 50.424
7. Ν. Χουλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 51.159
8. Π. Μαλντονάτο Williams-Renault + 52.364
9. Μ. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 54.675
10. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:06.919
11. μ. Σουμάχερ Mercedes + 1:07.769
12. Π. ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1:23.400
13. Ζ.Ε. Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1:28.600
14. Μ. Σένα Williams-Renault + 1:28.700
15. Ρ. Γκροσεάν Lotus-Renault + 1 lap
16. Χ. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 lap
17. Τ. Γκοκ Marussia-Cosworth + 1 lap
18. Β. Πετρόφ Caterham-Renault + 1 lap
19. Π. ντε Λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1 lap
Βαθμολογία οδηγών
1. Φερνάντο Αλόνσο 194
2. Σεμπάστιαν Φέτελ 190
3. Κίμι Ραικόνεν 157
4. Λιούις Χάμιλτον 152
5. Μαρκ Γουέμπερ 134
6. Τζένσον Μπάτον 131
7. Νίκο Ρόζμπεργκ 93
8. Ρομάν Γκροσεάν 82
9. Φελίπε Μάσα 69
10. Σέρζιο Πέρεθ 66
11. Καμούι Κομπαγιάσι 50
12. Πολ ντι Ρέστα 44
13. Μίκαελ Σουμάχερ 43
14. Νίκο Χούλκενμπεργκ 37
15. Παστόρ Μαλντονάτο 33
16. Μπρούνο Σένα 25
17. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ 8
18. Ντανιέλ Ρικιάρντο 7
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull Racing-Renault 324
2. McLaren-Mercedes 283
3. Ferrari 263
4. Lotus-Renault 239
5. Mercedes 136
6. Sauber-Ferrari 116
7. Force India-Mercedes 81
8. Williams-Renault 58
9. STR-Ferrari 15
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)