Σενάρια επιστροφής στη ζωή για τη μικρή ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του ’60, που εντυπωσίασε στην εποχή της, πλην όμως χάθηκε νωρίς. Η προσπάθεια επαναφοράς του μικρού εργοστασίου από τη Μπολόνια περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα 2500 GT και Sport 1000.
To πρώτο από αυτά είναι μια «μεταφορά» του ομώνυμου πανέμορφου μοντέλου που είχε παρουσιάσει η εταιρεία το 1963. Στη σύγχρονη εκδοχή του το αυτοκίνητο θα έχει 4κύλινδρο turbo της Cosworth τοποθετημένο στο κέντρο, ισχύος 550 ίππων, ενώ το βάρος του δε θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά. Όσο για το Sport 1000, θα είναι ένα αγωνιστικό με άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο, με κινητήρα από Suzuki Hayabusa, Yamaha R1 ή Honda CBR.
To πρώτο από αυτά είναι μια «μεταφορά» του ομώνυμου πανέμορφου μοντέλου που είχε παρουσιάσει η εταιρεία το 1963. Στη σύγχρονη εκδοχή του το αυτοκίνητο θα έχει 4κύλινδρο turbo της Cosworth τοποθετημένο στο κέντρο, ισχύος 550 ίππων, ενώ το βάρος του δε θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά. Όσο για το Sport 1000, θα είναι ένα αγωνιστικό με άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο, με κινητήρα από Suzuki Hayabusa, Yamaha R1 ή Honda CBR.
Βαθμολόγησέ το!
{[['']]}
Εδώ η άποψή σου "μετράει".
Αρκεί να είναι κόσμια. :)